Tämän iltapäivän aikana saat näkökulmia ikääntyneiden asiakkaiden kanssa toimimiseen myös hieman haastavammissa tilanteissa. Mihin esimerkiksi vuorovaikutuksessa kannattaa kiinnittää huomiota. Ikääntyneillä ihmisillä voi olla tarve yksilölliselle kohtaamiselle, ajan saamiselle ja turvallisuuden tunteelle. Opit tunnistamaan ympäristön ja oman toimintasi vaikutusta sujuvaan yhteistyöhön.
Koulutuksen kohderyhmä
Asiakaspalvelutyötä tekevät (alasta riippumatta)
Koulutuksen sisältö
Kurssilla luodaan yhteistä ymmärrystä ikääntymisestä ja siitä, millaista on olla ikääntynyt asiakas. Osallistujat oppivat, miten kohdata ikääntynyt erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa, sekä tarkastelemaan ja kehittämään omia työtapojaan ikäystävällisemmiksi.
Koulutuksen ajankohta
6.5.2025 klo 12.30-15.30 Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Metropolian Myllypuron kampuksella.
Toteutamme koulutusta myös yritysten ja organisaatioiden tarpeisiin, ota yhteyttä ja kysy tarjousta!