Tämän iltapäivän aikana saat näkökulmia ikääntyneiden asiakkaiden kanssa toimimiseen myös hieman haastavammissa tilanteissa. Mihin esimerkiksi vuorovaikutuksessa kannattaa kiinnittää huomiota. Ikääntyneillä ihmisillä voi olla tarve yksilölliselle kohtaamiselle, ajan saamiselle ja turvallisuuden tunteelle. Opit tunnistamaan ympäristön ja oman toimintasi vaikutusta sujuvaan yhteistyöhön.
Koulutuksen kohderyhmä
Asiakaspalvelutyötä tekevät (alasta riippumatta)
Koulutuksen sisältö
- Luodaan yhteistä ymmärrystä ikääntymisestä ja iäkkäästä ihmisestä asiakkaana
- Miten kohdataan ikääntynyt erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa
- Omien työtapojen tarkastelu
Koulutuksen ajankohta
19.9.2024 klo 8.30-11.30 Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Metropolian Myllypuron kampuksella.
Toteutamme koulutusta myös yritysten ja organisaatioiden tarpeisiin, ota yhteyttä ja kysy tarjousta!