Keinoja ikäystävällisempään asiakaskokemukseen

Kohtaatko asiakaspalvelutyössäsi ikääntyneitä asiakkaita? Tuleeko vastaan tilanteita, joissa on hankala tietää miten kannattaisi toimia? Hämmentääkö sinua esimerkiksi aisteihin tai toimintakykyyn liittyvät erityispiirteet? Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täydennyskoulutukseen!

Kesto
6.5.2025
Hinta
190,00 € + alv 25,50 %
(238,45 € sis. alv)

Ilmoittautuminen
22.04.2025 23:59 mennessä

Tämän iltapäivän aikana saat näkökulmia ikääntyneiden asiakkaiden kanssa toimimiseen myös hieman haastavammissa tilanteissa. Mihin esimerkiksi vuorovaikutuksessa kannattaa kiinnittää huomiota. Ikääntyneillä ihmisillä voi olla tarve yksilölliselle kohtaamiselle, ajan saamiselle ja turvallisuuden tunteelle. Opit tunnistamaan ympäristön ja oman toimintasi vaikutusta sujuvaan yhteistyöhön.

Koulutuksen kohderyhmä

Asiakaspalvelutyötä tekevät (alasta riippumatta)

Koulutuksen sisältö

Kurssilla luodaan yhteistä ymmärrystä ikääntymisestä ja siitä, millaista on olla ikääntynyt asiakas. Osallistujat oppivat, miten kohdata ikääntynyt erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa, sekä tarkastelemaan ja kehittämään omia työtapojaan ikäystävällisemmiksi.

Koulutuksen ajankohta

6.5.2025 klo 12.30-15.30 Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Metropolian Myllypuron kampuksella.

Toteutamme koulutusta myös yritysten ja organisaatioiden tarpeisiin, ota yhteyttä ja kysy tarjousta!

Hyödyt

Saat

keinoja kohdata ikääntyneitä ihmisiä asiakaspalvelutilanteessa

Opit

huomioimaan ympäristön merkityksen palvelutilanteissa

Tunnistat

miten omalla toiminnallasi voit myötävaikuttaa sujuvaan asiakastilanteeseen myös haastavissa tilanteissa ikääntyneiden kanssa

Kouluttajat

Ilmoittautuminen

22.04.2025 23:59 mennessä
Aloitus 6.5.2025
190,00 € + alv 25,50 %
(238,45 € sis. alv)

Lisätietoja

Toimitus- ja peruutusehdot